Hvordan fungerer det?

  • Du fortæller om din forretning, og hvad du ønsker hjælp til. Jeg stiller nysgerrigt et par spørgsmål for at danne mig et overblik over, hvad hjemmesiden skal kunne for dig. Synes vi der er et match mellem behov og kompetencer, forbereder jeg et mere konkret forslag. Processen herfra til lancering tager typisk 2-6 uger.

  • Baseret på, hvad vi har talt om til intro-mødet, viser jeg forslag til wireframes (skelettet til din nye hjemmeside), og moodboards, som vi taler udfra. Dette er et af mine yndlings tidspunkter i mit arbejde. Min erfaring er, at efterfølgende process og resultat i høj grad afhænger af lige præcis dette møde. Jeg skal nok tage dig godt igennem brainstorming etc. Når vi fælles har fundet en retning, begynder jeg udviklingsarbejdet, som typisk tager 2-6 uger, afhængig af hjemmesidens omfang.

    Obs: Jeg vil her sende en faktura på 50% af prisen.

  • Jeg bygger hjemmesiden i Squarespace, da Squarespace efter min mening er det mest brugervenlige system. For at kunne bygge hjemmesiden har jeg brug for tekst, billeder og grafikker fra dig. Er det ikke noget du har liggende, finder vi en fin løsning. Jeg hjælper gerne til med copy-writing og grafikker.

  • Omkring halvvejs inde har vi et check-in møde, hvor vi sikrer at du er tilfreds med hjemmesiden, inden den bliver færdig. Husk, det er din hjemmeside - så du skal være stolt og tilfreds med resultatet.

  • Jeg sætter de sidste sider op og tester alt igennem på både computer, tablet og telefon. Ønsker du en brugertest inden lancering er dette det oplagte tidspunkt. Det kan tilkøbes og tager ca. 1-2 uger ekstra, afhængigt af rekruttering af lige præcis din målgruppe.

  • Det er vigtigt for mig at I fremover føler jer trygge ved selv at kunne administrere hjemmesiden. Derfor er der altid et handover call eller møde for de kollegaer, I ønsker skal arbejde på siden efterfølgende, hvor jeg klæder dem godt på til at arbejde videre i den. Derudover sender jeg en guide til jer.

  • Jeg forbinder siden til jeres domæne (har I ikke det endnu, hjælper jeg gerne med at indkøbe det) - og så er siden klar til lancering når I er. Og wupti - så kom I online med en smuk og brugervenlig hjemmeside, som I nemt efterfølgende kan vedligeholde.

Hvordan bliver siden bygget?

Jeg har specialiseret mig i websiteprogrammet Squarespace og har valgt kun at bygge hjemmesider i Squarespace fordi;

  1. Squarespace er det mest brugervenlige system for dig efterfølgende at holde ved lige, så du slipper for yderligere og uforudsete web-udgifter.

  2. Smukke og minimalistiske skabeloner, der danner et perfekt fundament for en god hjemmeside - men heldigvis stadig med mulighed for at tilpasse gennem kodning, så du alligevel kan få et helt skræddersyet design.

  3. Altid mobiloptimeret i et responsivt design, hvilket er vigtigt i en tid, hvor besøg fra mobiltelefoner fortsat stiger.

  4. Gratis 24/7-support - Skulle der alligevel opstå problemer eller spørgsmål, så tilbyder Squarespace 24/7-support, hvor du kan chatte med eksperter, der kan hjælpe dig videre.

Da jeg har arbejdet så meget i Squarespace er jeg blevet Circle Member, hvilket bl.a. betyder at jeg kan tilbyde alle mine kunder 20% på deres Squarespaceabonnement det første år.

Kunder har sagt

FAQ

  • I basispakkerne leverer du billeder, tekst og grafik og så designer jeg og står for alt det tekniske. Men som lille virksomhedsejer ved jeg godt, at man i forvejen har en masse andre hatte på. Så ønsker du at jeg står for al indhold, gør jeg det med glæde - så finder vi en fin løsning til det.

  • Mit mål er at du bliver klædt godt på til selv at kunne stå for løbende vedligeholdese, opdateringer etc. gennem både en pixi-guide og et overleveringsmøde. Skulle der alligevel være noget står jeg klar til at hjælpe til en fast timepris.

  • Jep! Squarespace har et analyse dashboard, som jeg sætter op til din side.

  • Afhængigt af at jeg har al materiale plejer et projekt at tage et sted mellem to og seks uger.